Ahad, 11 Februari 2007

YG.LAIN BILA NAK JOIN..



abdsamad90: nampak tak mariam_haron60: mak datuk.... sumo gusti dr maner ni abdsamad90: dengo ni..... mariam_haron60: eh aku dengo abdsamad90: mana suara ko mariam_haron60: aku tengah menjajo nak pasang ni mariam_haron60: eh x jumpa lah tah maner gak nyer mariam_haron60: eh ko besokan gambo ko abdsamad90: jap mariam_haron60: x dengo ape pun mariam_haron60: oi cakap ler abdsamad90: tengah repair jab.... mariam_haron60: eh besokan gambo ko lah... kecik no.. mariam_haron60: hah baru ler nampak epal ko tu mariam_haron60: eh camna nak cakap ni mariam_haron60: aku dengo ko cakap mariam_haron60: AKU DENGOLAH!!!! mariam_haron60: mic aku x boleh pakai mariam_haron60: eh kuat sikit apsal ko selo kan suara ko abdsamad90: mula2 pasang mic ...soket dia warna merah... .mariam_haron60: mana nak cocok mana ko tengok ni abdsamad90: lepas tu.....click kat start....all program.....accesories.....entertainment....pilih sound recorder abdsamad90: dah lum mariam_haron60: button start tu kat mana mariam_haron60: eh balik semula mariam_haron60: lepas start gi mana abdsamad90: alll program...accesories.....entertainment....pilih sound recorder mariam_haron60: past tu mariam_haron60: eh jack dia tu yang merah kiri ke kat kanan abdsamad90: click button bulat untuk start rakam suara ko....lepas tu stop dan play balik ....dengo tak suara ko abdsamad90: jack merah pasang kat soket kat komputer tu warna merah gak... mariam_haron60: eh mic bahalol ni...senyap jer... bunyi ada tp aku cakap dia sajer jer mariam_haron60: aku dah cakap ni ko dengo x mariam_haron60: eh kalo aku nak gi beli baru... baper hinggit ah... mariam_haron60: dapat free cam ni ler gaye nyer mariam_haron60: ooiiii aper ko ketawa2 tu